sâmbătă, 12 februarie 2011

M-ai pierdut ? Am nevoie de ajutor !

De cateva zile , de sub masini , in parcarea din fata fostului cinematograf Barladul aud un mieunat ca de pui de pisica . Foamea si frigul au indemnat-o sa iasa la lumina . Dupa apropierea timida , o mana de hrana uscata si cateva mangaieri am devenit prieteni . Mi-e teama sa n-o calc , numai printre picioarele mele umbla . Dupa "educatie" si blana curata pare o pisica crescuta in casa . Nu stie sa se adaposteasca ca "maidanezele" , mai mult , se simte stinghera printre ele . Banuiesc ca a iesit pe usa si n-a mai nimerit drumul sau poate nu mai este dorita acasa .
E tare dragalasa , frumoasa , pufoasa si are mare nevoie de ajutor , avand o rana la buza de jos . In seara asta nu m-am indurat sa o las afara . E tare frig . A mancat pe saturate si am tratat-o cu un antibiotic . Din pacate voi fi plecat cateva zile si nu poate ramane in casa singura .






Merita o sansa !
Ma ajuta cineva ?

-.-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu