joi, 14 iunie 2012

Orfanii de pe DN24D (I)

Dupa-amiaza, 10 iunie 2012.
Mergeam spre Lungesti ca "reporter de razboi". As fi vrut sa mai fotografiez cativa localnici, sa mai aflu o barfulita. Trec in viteza pe la troita din intersectia drumului de Balabanesti cu cel de Lungesti (DN24D si DJ242C). Mi-am propus de mai mult timp o fotografiez, dar mi-am dat seama ca peste 2-3 ore pozitia soarelui catre apus va favoriza imaginea pe care voiam sa o imortalizez, asa ca imi continui drumul. La Lungesti multa liniste, stau un timp si ma intorc spre casa. Fac cateva fotografii cu vegetatia din drum si ma opresc la troita. Aici, pe terasa, gasesc patru catelusi speriosi si fara vlaga.

Sunt la varsta cand ar fi trebuit sa fie aparati si hraniti de mama lor. Speriati de prezenta mea, incearca sa se ascunda unul in spatele celuilalt. Realizez ca sunt flamanzi rau si caut cu disperare ceva de mancare in masina. Mai aveam uneori ceva pentru situatii "deosebite" sau macar un pachet de biscuiti. Din pacate de data asta facusem curatenie. Cu un ochi la ei si cu altul la masina, incep o noua verificare si dau peste doua sticks-uri din carne pentru  pisici (cam cat doua creioane) uitate intr-un colt. Le rup in bucatele cam de un centimetru si incerc sa le impart frateste. La inceput aveau gura inclestata, dar dau repede de gustul mancarii si spre sfarsit m-au apucat de degetele de la maini si picioare. M-am bucurat sa-i vad mai vioi si mi-am promis ca voi reveni a doua zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu